Medlemstilbud

HVA SKJER HOS DIN BEDRIFT? 

Har din bedrift et arrangement, kurs eller et jubileum?
Vi kan ta det med i vår ukentlige e-post til alle våre medlemmer.

Send oss informasjon om arrangementet ditt til: [email protected] eller [email protected]

 

MILJØFYRTÅRN JANUAR 2023

Som Miljøfyrtårn bygger du en meningsfull merkevare som møter forbrukerens forventninger til etikk, ansvarlighet, bærekraft og lønnsomhet.

Dere viser at virksomheten er fremtidsrettet og etterlever viktige verdier i samfunnet.

68 % av Miljøfyrtårn-sertifiserte virksomheter opplever i stor grad omdømmeforbedring.

I følge Sustainable Brand Index sier 6 av 10 at bærekraft påvirker hva de kjøper, mens en måling fra Respons Analyse sier at 75 % foretrekker å kjøpe varer og tjenester fra miljøsertifiserte virksomheter.

Som Miljøfyrtårn-bedrift får du hjelp til å iverksette konkrete og lønnsomme bærekraftstiltak, som har stor betydning for virksomhetens konkurransekraft i årene fremover. Les om Miljøfyrtårn-bedrifter som har suksess med å satse på bærekraft.

 

Datoer for neste kurs:

10.01.2023

17.01.2023

24.01.2023

 

Kursene varer fra 08.30-12.00. Pausemat inkluderer også lunsj.

Pris:

Kurset koster kr 20 700,- per bedrift. 
(Det er avhengig av at minimum 5 bedrifter deltar for å få denne prisen).

Ta kontakt HER for påmelding eller svar på denne e-posten.


Kurset kjøres i samarbeid med:

 

ETTERUTDANNINGSKURS FOR YRKESSJÅFØRER VÅR 2023

For å opprettholde yrkessjåførkompetansen skal den enkelte yrkessjåfør gjennomføre etterutdanning hvert
femte år etter at bevis for yrkessjåførkompetanse ble utstedt første gang, eller fornyet. Nå er det mulig å ta
kurset seks måneder før utløpsdato på YSK.

 

 

 

Tenk lokalt først.

Med holdningskampanjen ”Tenk lokalt” ønsker vi i Kommunikasjonshuset Trio Media i samarbeid med Namdal Næringsforening å skape en endring i handlemønsteret til
folk i Namdalen.

 

Sammen med Namdal Næringsforening har vi satt opp nettstedet tenklokalt.no, som vi tenker å bruke som plattform for kampanjen. De bedriftene som blir med på kampanjen vil bli presentert på denne nettsiden, og disse presentasjonene vil også bli publisert og delt på sosiale medier med mulighet for ekstra fremming slik at flest mulig får sett det.

 

 

 

 

 

 

 

Tenk lokalt først.

Med holdningskampanjen ”Tenk lokalt” ønsker vi i Kommunikasjonshuset Trio Media i samarbeid med Namdal Næringsforening å skape en endring i handlemønsteret til
folk i Namdalen.

 

Sammen med Namdal Næringsforening har vi satt opp nettstedet tenklokalt.no, som vi tenker å bruke som plattform for kampanjen. De bedriftene som blir med på kampanjen vil bli presentert på denne nettsiden, og disse presentasjonene vil også bli publisert og delt på sosiale medier med mulighet for ekstra fremming slik at flest mulig får sett det.