Hva er en konflikt? Hvordan oppstår en konflikt? Hvilke konsekvenser kan konflikter og
uenigheter gi? Ulike verdier, vaner, rutiner og normer kan noen ganger skape misforståelser og
ende i til dels store uenigheter. Men, mange av disse kan også komme av feil eller dårlig
kommunikasjon,
Webinaret gir en god innføring i hva konflikter og uenigheter er, samt hvordan du som arbeidsgiver kan
forebygge og håndtere ulike typer konflikter
Del 1: 26. januar, teoretisk innføring
Del2: 2. februar, det legges opp legger vi opp til diskusjoner og caser – hvor du i forkant kan sende inn,
spørsmål, caser, diskusjoner og refleksjoner. Innsendte case blir sladdet.
PRISER
Pris (ORDINÆR): kr 1000,-
Medlemmer i Namdal Næringsforening:/Målbedrift i iNam: kr 250,-
Medlem i Madam Meyer: kr 250,-
Påmelding til [email protected]
Legg ved e-post til deltakere + fakturainformasjon og evt. tilhørende medlemsskap.
(pris dekker begge webinarene og faktureres
deltakerbedriften i etterkant, bedriften kan ha med inntil 4 deltakere)
Link til webinar sendes ut i god tid før webinaret starter.